Arsenal yg kalah

huh.. geram nya aku… apesal jadi camni .. dah la kalah ari tue ngan MU …kena kutuk plak tu .. ngan member2 ..isteri aku pon tumpang sama.. tensen tensen … aku dah buat kajian dah pesal arsenal kalah … yg pasti nya . arsenal kalah start lepas eduardo injured .. mamat tue punya la power .. goal pon cantik cantik .. lawan birmingham  kena bentes kaw kaw punya .. start tue la arsenal dah takde star untuk score ..

sebab aku sokong arsenal aku minat kat mamat ni ..

Relax, and cool player .. tapi dah takde luck la buat arsenal . MU dah semakin jauh , chelsea pon dah naik second place.. so arsenal dah tade harapan nak win the league. so sad… tapi antara best team dalam epl . MU , Arsenal .. la .. main best. . aku suka cara arsenal main . . arsenal will control the game but may be there is no luck .. they cannot score .. who ever can’t score can’t win .,….. common arsenal .. u can do it

No comments yet

Leave a comment